16 Ekim 2008 Perşembe

GÖZ üzerine


ZKM'nin meydanındaki göz sergisi...
düşünmekten kendimi alamıyorum neden
batı kültüründe herşey görmek üzerine
başka duyumuz yokmuş gibi,
neden en çok gördüklerimize güveniyoruz
gelecekle ilgili tahminlerimiz görmekten türüyor
vision, envision,
ya da vizyon sahibi olmak diye bir şey neden var

neden hala
sinemada
izlediğimiz sahnenin kokusunu da alacağımız
bir sistem icat edilmedi?

Hiç yorum yok: