13 Ekim 2008 Pazartesi

Karlsruhe'de bir Kedi


11 ekim'de trendeydim.
stuttgart'dan karlsruhe'ye
tren yeşil yerlerden geçiyordu
küçük evlerin kenarından
karlsruhe hauptbahnhof
tabelasını gördüğümde
tom waits'den crossroads
çalıyordu


hauptbahnhof bana hep

erje ayden'i hatırlatırdı
bir de crossraods'u
karlsruhe'deki ilk günüm için
daha iyi bir tesadüf olamazdı

Hiç yorum yok: